Yapılan açıklamaya göre kampanya ile tarımsal üretim yapan kadınlar ve kadın kooperatifleri, Pazarama’da komisyon bedeli ve belli bir tutara kadar kargo bedeli ödemeden satış yapma imkânına sahip olurken; pazara erişim, satış-pazarlama, finansal, dijital ve zirai okuryazarlık gibi alanlarda eğitimlerden de yararlanabilecek. İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Yılmaz, “Pazarama iş birliğinde yürütülecek Kadının Gücü Geleceğin Tarımı’ kampanyasının, gerek bireysel olarak gerekse kooperatifler aracılığıyla tarımsal üretimde aktif rol oynayan, yeniliğe ve gelişmeye açık çok sayıdaki üretici kadına yeni fırsat alanları açacağına inanıyoruz” dedi.
Related Posts
Rekabet’ten Mastercard ve Visa’ya soruşturma
- Seher Alp
- 24 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Rekabet Kurulu, Türkiye'de faaliyet gösterdikleri şema hizmetleri ve dijital cüzdan hizmetleri pazarlarında çeşitli dışlayıcı eylemler…
Kırmızı et sektör temsilcilerinden dikkat çeken uyarı: Kıyma fiyatı yıl sonunda o seviyeyi aşacak!
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Kırmızı et fiyatlarında bir ayda yüzde 15’lik artış yaşandı. Sektör temsilcileri yıl sonuna kadar kıyma…
Uluslararası Yatırım Pozisyonu’nda dev açık: 318,1 milyar dolar
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Türkiye'nin net Uluslararası Yatırım Pozisyonu'ndaki açık dev rakamlara ulaştı. Türkiye'nin net UYP'si, 2023 yıl sonunda…