Yapılan açıklamaya göre kampanya ile tarımsal üretim yapan kadınlar ve kadın kooperatifleri, Pazarama’da komisyon bedeli ve belli bir tutara kadar kargo bedeli ödemeden satış yapma imkânına sahip olurken; pazara erişim, satış-pazarlama, finansal, dijital ve zirai okuryazarlık gibi alanlarda eğitimlerden de yararlanabilecek. İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Yılmaz, “Pazarama iş birliğinde yürütülecek Kadının Gücü Geleceğin Tarımı’ kampanyasının, gerek bireysel olarak gerekse kooperatifler aracılığıyla tarımsal üretimde aktif rol oynayan, yeniliğe ve gelişmeye açık çok sayıdaki üretici kadına yeni fırsat alanları açacağına inanıyoruz” dedi.
‘Kadının gücü ve geleceğin tarımı’ hamlesi

Türkiye İş Bankası, e-ticaret sektörü platformu Pazarama ile çiftçi kadınları desteklemek amacıyla “Kadının Gücü Geleceğin Tarımı” kampanyasını başlattığını duyurdu.
More Stories
Evde Bakım Yardımı ödemeleri yatırılmaya başlandı: Artış yapıldı mı, bakan açıkladı
Türkiye Dünya Un İhracatında Lider
‘Hazine’ ve ‘Maliye’ ayrılacak mı: Bakanlık kaynakları yanıtladı